terça-feira, fevereiro 13, 2007

who told you in Ireland don't snow?



Yes, is exactly this!!!
Last week I was out of my way to sleep and at 1:30 am I opened the curtains of my room and realised it was snowing.

Was my first time seeing snow. The Irish people use to say to say that snow once in a blue moon.
After some pictures of me, lee (Chinese flatmate) and a lot of snowflakes i got down, I'd never seen snow before and was only that? just a few?

On the day after I couldn't cycle to school because the streets were frost. I thought was dangerous go to city centre by bike. I get the bus and as soon as I went up on the bus steps I saw the Wicklow Mountains all white, complete covered of snow, simply wonderful. After seeing the mountains I could let my hair down and enjoy the view.

Quem falou que na Irlanda não neva?

Isso mesmo!!!!
Semana passada eu estava indo dormir fora da hora a 1:30 da manhã quando abri a cortina do meu quarto e percebi que estava nevando.

foi minha primeira vez vendo neve. Os irlandeses falam que é muito raro nevar aqui. Depois de algumas fotos minhas, do lee (china que mora comigo) e de alguns floquinos de neve eu fiquei deprimido, eu nunca vi neve antes e é só isso? só esse poquinho?

No dia seguinte eu não pude pedalar para a escola porque as ruas estavam congeladas. Eu pensei que seria perigoso ir para o centro de bike. Ai eu peguei o ônibus e logo que comecei a subir os degraus do onibus eu vi as montanhas de Wicklow toda branca, coberta de de neve, simplesmente lindo. Depois de ver isso eu relaxei um pouco quanto a neve e pude aproveitar a paisagem.

Nenhum comentário: